Sunday, 6 November 2011

kisqh qku ,fqmily dqn cintq

Dalam hidup aku banyak suka dan duka.. :( kadang-2 happy , tapi kadang-2.. sebaliknya.. sedih sangat.. Kenapa semua nie patut jadi kat aku ? Ya Allah.. .. berikan lah kekuatan untuk aku tempoh sumua nie... Aku dah banyak buat silap.. aku dah abaikan semuanya.. pelajaran aku.. family aku.. semua dah hancur.. Aku sama je dgn semua org.. Aku adalah manusia yang lemah.. lemah sangat-2.. banyak masalah yg aku kena tempoh.. tapi kenapa aku ? lepas satu-2.. sedih aku , duka aku.. aku yg tanggong sendiri.. aku kena tanggung nie sorang-2 , sorang-2 tau tak.. Ape lah sangat yg aku boleh buat.. humm , aku rindukan kebahgiaan.. sumpah , aku rindukan tuh semua.. aku rindukan family aku.. seseorang yg aku sayang.. kawan-2 aku.. semua , semua aku rindu.. Tapi tak ade sape yg tau dan penah faham.. mak.. mak adalah mak yg terbaik dlm dunia nie bagi aku.. mak selalu cube buat yg terbaik untuk anak-2 mak.. tapi kdg-2 aku selalu mrah mak , aku mtk maaf , aku tak boleh elak tuh semua tapi aku marah mak hanya dlm hati , tak terluah pon kat mak.. abg iwan.. abg.. aku rapat dengan abg aku , abg iwan sorang je.. abg faham kan ape yg aku nak.. akak , akak adalah akak aku satu-2 nye.. aku syg kat akak.. aku tau.. aku , adalah tempat akak aku luahkan perasaan , aku ingat lagi akak aku luahkan perasaan die sampai nagis-2 , tapi aku ? aku ade masalah , aku tanggung nie sume sorg-2 aku simpan je kat dlm hati aku nie.. aku nangis sorg-2 je.. takde sape yg akan faham kan.. mak pon same , ade masalah.. cite kat aku.. kdg-2 tuh sampai nagis-2.. tapi.. aku tak kesah tuh semua.. aku tak kesah lau akak , mak cite masalah tuh semua kat aku.. bagi aku masalah dorg masalah aku jgk.. lgipon aku yg rapat dgn mak dgn akak kan , so aku patut dgr tuh sume.. klu aku tak faham.. aku cube faham dorg.. tapi.. masalah aku , perasaan aku.. aku tempoh sorg-2 , aku tak tau nak cite kat sape-2 , cite kat member ? aku boleh citer ape yg boleh aku citer je.. takkan semua aku nak luahkan kat dorg.. klu aku citer pon.. tak dapat ape-2 , dorg tak boleh buat ape-2.. hanye boleh berikan kate-2.. tapi korg tak tau.. ape yg aku rase.. masalah aku byk sgt kan , korg tengok aku.. aku gelak , senyum.. korg tgk dri luaran je.. tapi korg tak tau sebaliknye.. aku suke temenung.. fikirkan masalah-2 aku.. aku tak boleh blajar klu dlm keadaan mcm nie.. aku tak pandai mcm korg sgt , aku nie bodoh sebenar nye.. aku tau.. aku sendiri tak faham.. Muhd hqfizie.. 1 /1/20111 dalah hari ktorg couple , dia adalah org yg aku syg sgt-2 kat dunia nie , tapi aku tak buat dia tempat untuk aku luahkan perasaan , dia bukan untuk aku buat tempat untuk luahkan perasaan , tapi.. dia adalah org yg membuatkan aku bersemangat untuk teruskan hidup nie.. aku akan terus hidup nie untuk terus bersama dgn dia.. dia baik , baik sgt-2 , aku malas nak citer sgt masalah aku kat dia , sebab aku tau dia pon byk masalah.. aku taknak tambahkan lagi beban kat dia.. aku taknak nyusahkan dia , sebab aku dah byk nyusahkan dia , bagi dia masalah.. buat dia sedih... aku syg dia , aku kuat cemburu dgn dia aww , pompuan yg aku FAKE sgt sebab dia adalah nqtqsyq , pompuan yg penah rapat dgn dia , penah jd akak angkat dia , pada sape-2 yg kenal dia tlong-2 lah kim slam kat dia ekk ? aku tak suke pompuan uh (triple FUCK atas dahi kau) , ishh ! aku tak boleh lah klu pompuan uh , dgn pompuan lain pon jles jgk , dgn ex-2 dia , nan member aku sendiri pon aku jles tau ak.. dulu ierq , aku mmg jles arh , wlaupon dia mem aku , tak kira lah walaupon sekadar MESSAGE.. byk benda yg aku tak terluah kat dia.. byk sgt , makin lame hubungan aku dgn dia , makin kuat perasaan syg aku kat dia dan makin aku jles dkat dia.. aku nak bagitau kat hqfizie semua nya , nak luahkan semua nya depan-2 dia tpi tak boleh sebab aku rase tenang klu ade dia dgn dia , dan aku tak dapat nak luah tuh semua.. lagipon aku taknak nanti dia cakap ape plak.. aku taknak time aku jmpe dia jd tak ok.. aku taknak rosakkan date aku dgn dia.. tapi takpe lah , biar lah aku pendam je semua nie.. kenapa ehh ? klu boleh.. aku nak g jaoh-2 , g dari kehidupan sekarang.. aku tak boleh mcm nie.. aku sebarot sgt-2 skrang.. tapi aku tau.. aku tak boleh lri dri nie semua.. aku hnye boleh beserah je pada Allah.. ape nak jadi , jadi lah.. sumpah , aku luah nie semua.. tulus dari hati aku , m'nangis aku mase type nie sume.. aku tak mtk simpati dri korg.. aku tak mtk tuh sume.. aku cume ingin citer kat korg.. ape yg aku rase.. kat sini aku nak bagitau.. aku bukan seperti yg korg anggap selama nie.. sape yg knal aku.. korg hanye npk aku , tgk aku.. pangai aku tuh semua dri luaran je kan.. dlam senyum ketawa aku sebenarnya ada kesedihan sebaliknya.. ikut korg lah nak cakap ape.. aku tak kesah dah.. humm.. sekarang , aku cube untuk buat yg terbaik dlm hidup aku , aku akan cube berubah.. aku tau aku tak boleh lari dri kesedihan , tapi takpe lah.. aku akan terus cube cari kebahgian yg aku telah hilang selama nie.. k lah.. zzzzzzz


Kesedihan dan kebahgian memang tak boleh dipisahkan..
Kalau ada kesedihan tak semestinya tak ada kebahgian yg akan menyusul..
Kalau ada kebahgian tak semestinya tak ada kesedihan yg akan menyusul jgk kan..
Dan disitu aku yakin pasti ada kebahgian di suatu hari nanti untuk aku..
Hanya perlu bersabar dan terus bersabar..
Semoga masih ada kebahgiaan untuk aku..
Aminnn :)




qku dengqn qkqk qku
qbg qku syqfik





No comments:

Post a Comment