Monday, 24 October 2011

b!le k!te sqyqng orqng !tu



  • Kita tnggu dia lame pn x per,
  • Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
  • Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...
  •  
  • Biler kiter syg org tu,
  • Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
  • Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
  • Ati kate,x pe dia busy kott!!!
  •  
  • Biler kiter syg org tu,
  • Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
  • Tp dia heboh 1 dunia...
  • Ati kate x pe,dia tension tue...
  •  
  • Biler kiter syg org tue...
  • Kita kol nak ckp ngan dia...
  • Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
  • Biler jd cm2,x pe...
  • Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...
  •  
  • Biler kiter syg org tu...
  • Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
  • tunggul lg baik...
  •  
  • Tp biler dia bercerita ngan kita???
  • Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
  • klu x ingat kita yang kena marah
  • Ati kata x pe syg katakn…
  •  
  • Biler kiter syg org tu,
  • Kita & dia lpr...
  • Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
  • Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…
  •  
  • Biler kiter syg org tue,
  • Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
  • Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
  • Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...
  •  
  • Biler kiter syg org tue,
  • Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
  • Tp biler kita sakit,
  • Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
  • Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...
  •  
  • Biler kiter syg org tu,
  • Kita x pnh pntingkan diri sndri,
  • Tp dia hpokrit thp gaban..
  • Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...
  •  
  • Biler kiter syg org tue,
  • Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
  • Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
  • Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
  • Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...
  •  
  • Biler kiter syg org tu,
  • Kiter x snggp tngk dia derita,
  • Tp dia x prnh hargai diri kiter,
  • Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????
  •  
  • Biler kiter syg org tue,
  • Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
  • Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
  • Ati kata,x pe,janji dia bhgia...
  •  
  • Dan...
  • Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
  • Dia dtg ziarah pusara kiter...
  • Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
  • Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
  • Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
  • Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
  • Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
  • Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
  • Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
  • Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
  • Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
  • Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
  • Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...
  •  
  • NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....
  •  
  • HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG... 


:'((

No comments:

Post a Comment