Friday 21 October 2011

kisah idop aku

hii sume ....hidop qku skunk lbh tenqng sekqrqng nie ....wah:)
ceritq nie mcm gembire je...hqhqhq...hqruslqh....citenie bgnie k...
korang taw kan aku penah syang ex boyfriend aku name dye qshqrqf
sqmpqi tqon2 aku nk lupekqn dye 
dqn semnjqk qkhir2 nie aku ase ade idop baru jew cuz aku leh lupekan dye n hilngkan syg aku 2
kat dye dan boleh time hakikat y aku tak leh bersme dgn dye
owg y berjaya melupakan asharf
hqhqhq...nk taw kew nk aku tliz hahahaha
y berjaya melupakn ashraf ialah HAFIZIE dye lah y wt sye berjaya lupe kan mamat 2
skunk HAFIZIE 2 pntg dlm idop qku  qpq y qku wqt msty dye tqw
xkire dlm ssh kew senang ke gembire ke duke msty dye ade kat sisi aku
thnx qbg bqb wat ayg eppy  ,,,,ashraf xsme dgn hafizie.......
saya sdr saya syg awk lbh dr ashraf coz sikap awk 2 ....y 2 membuat sye lbh suke tat awk...




terime kasih my friend MUNIRAH sebab ko  selalu bg semangat kat aku dan bg ceramah kat aku
n nabilah thnx ye bab ko selalu bg ayat kat aku "laki y baik tok pupuan y baik"

Aku sllu marah kaw klau kaw ckp mcm to kat aku sebab aku backup sgt asraf to !
But now akak fhm dah , it's a fact , tak mungken aka dpt ubah .
Memang dea jahat dan dea bukan tox akak ! 
Bie , saia syg awk sejak mule cple lg cume saia tanak
mengaku sebab saia tanak bg sp-2 replace
tmpat amer but sampai bile saia nak tipu diri sendiri kan ...
Sekarang tanak tipu dah , nak jujur !
saia sayang awak sangat-2 bie <3

pic qsraf my ex boyfriend



No comments:

Post a Comment