Saturday 8 October 2011

menghqrqpkqn sqyqng dekqt seorqng

   sampai hati kau kan , buad aku macam nih ~
       dah lama aku tunggu kau tapi orang lain yang dapat ..
hmm ~

kau tak penah tahu kan , aku sentiase tunggu kau ?
    sebab kau sendiri tak penah sedar yang aku betul-II sayangkan kau..
  kau penah cakap yang kau sayang kan aku , tapi sekarang ape dah jadi ?
mana sayang kau tu ?
dah hilang ?
cepatnye kau lupakan aku ~
dan begitu mudah kau melafazkan sayang pada aku dan membiarkan sayang itu pergi begitu saje ?
hmm ~
               aku sayang kau doL ~
     aku ingat kau pun sayang aku seperti mana aku sayang kau ~
  memang aku silap besar laa , mengharapkan sayang kau .tapi takpe , sekarang aku      dah sedar dan aku dah kenal kau .
aku akan behenti menunggu kau ~
kelemahan aku banyak , nak nye bile orang kate sayang pade aku tapi kelebihan aku paling penting "mudah lupekan orang" hmm ~
aku memang tak kuat , aku aku akn cube .
aku akan lupekan kau , tapi aku tak akan lupekan kate-II kau pade aku dulu !

No comments:

Post a Comment