Friday 14 October 2011

sqyqng qwqk

     sayangggg !
saya sayang awak sangatsangat . 
             ta tau kenapa , name awak sentiasa dlm fikiran saya .
     kat mane mane je , mesti ade bayangbayang name awak yg menghantui saya !
hmmm .
         perlu ke kita terus kan hubungan kita atau mcm ni je ?
   ta mungkin kot bg saya untuk tidak bersama awak .
awak je yg saya sayang , saya rindu , saya mahu , saya perlu dan dan awak laa segalagalanya dlm idop saya .
            ape agaknya ye perasaan awak terhadap saya sekarang ?
            adakah sama seperti saya ?
            
saya ta tahu ape yg ade dlm hati awak tu , tp saya harap awak ta penah ade niat utk permainkan saya . sbb saya ta penah rase yg awak sayang saya , walaupun awak cakap yg awak sayang saya .
       penah awak amek berat psl saya ? jawapan nya 'tidak' 
       kenape ekk ?
       sbb awak ta penah anggap saya penting dlm idop awak ?
       begitu ?
  saya ta penah thu ape perasaan awak pada saya , tp saya na thu sangat .
bole awak bg tahu ? saya sangat ingin tahu .
dan saya perlu tahu !





         iloveu <3


No comments:

Post a Comment