Tuesday, 1 November 2011

kerana ego saya menyesal

KERNA EGO SYE MNYESAL :
awk mcg nie khas untok awk tpi awk dah takde dlam hidup sayer , hrap awk bce ye , ni ksah kite . awk ingat lgi tak ?. mse kite mule2 knal .. sye lyan awk dgn baik , awk pon lyan sayer dngan baek . mesranyer kiter wktu toe kan , sye dah buat awk jtuh hati dkat sayer dan awk terlalu syangkan sye , sye pon syg kat awk juga , tapi KHILAFNYA sy . sye abaikan awk , sye ego , sye bute untuk mlihat ktulusan awk , sye lukai hti awk , sye bnyak tipu awk . sye sibok lyan org len shinggakan awk mnangis kerana sayer . kejamnyer sayer , sye tak pdulikan awk , sye slalu buad salah . biler awk mrah . syer mrah awk blik , sye buat tak endah jer kat awk . sye tau awk terluke . awk korbankan segala2nyer untok sye . awk rela sdih untok sye aslkan sye bahgie . tpi pd 1 hari , sye rase snyi jer , maner awk pergi ?. kol berkali2 awk tak angkat . sms sye pon awk tak blas , ksong hidop sayer tnpe awk . slalunyer stiap mlam . tiap pgi , awk msti mcg sayer .sye rndu sms awk , ( gud nyte dear - gud mornink syg ) tp skrang dah tak ade mcg to lgi . tpi pade suatu hari . tibe2 awk kol . epi biler tngok nom awk , sye angkat dngan hti yg snang , dngan scare tibe2 awk mintak maaf awk tak dpat bersame sye lgi . awk dah ade pngganti swktu sye abaikan awk dlu . btape hncurnyer hti sayer mndngar semue pnjelasan awk . sjak hari itoe syer tidak mnerima knyataan yg awk dah jdi mlik org len , awk !! kmbalilah !! . sye nak ckap kat awk yg sayer sygkan awk . sye cntakan awk . sye mnyesal sie2kan awk . nie lah blasan syer krane terlalu ego . n anggap lah mcg nie awk yg tlis buad sayer . assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment