Friday 11 November 2011

teringat kenangan lalu !!!

miss dye sgtsgt !! aku ingt lagi mase aku nan dye dulu2 ..happy gler !! time sek sumenye same2 ..if bole mase neyh pata alek ..ya allah seronok nye ...erm ,,tp aku xleyh nak beharap kan kat dye ..susa tok lupe kan detik2 aku nan dye ..padahal aku nan dye da lame putoz ..tp cmpai skrg aku teringat an at dye ..bler ade owg komen pape jek at status dye mesti aku jeloz ..(tah pape jek) ..tp nak wat cm ane ..hati aku neyh nape tah ..!(gler kowt) ..tp xmungkin ..mybe ade perasaan sayang agie ..haishh ! ngarot lha ..ermm ,,aku teringat bler dye lapa aku wat kan dye waffle ,,paz wat  keje  sek..aku g mCd belikan aiskrim sunday tok dye ..hermm !!! tpi yg paling bez ayah dye ckp aku neyh menantu dye ..wahh ! kelaka gak dwatnye ..haha ..adik dye sume suke aku bler nan dye ..cmpai skrg adk dye still contact aku ..ayah dye pun same ..malu glerr ..aku pon xtau lha sbb perh ..hehe ..tpi ..aku nak wat cm ane ..if aku couple nan owg len un aku still teringat an dye ..kenangan manis pahit sumenye ade ...if pK2 an alek ..geram pon ade !! tp bnde da lepas kowt ..bnde yg aku xleyhlupekan bler aku dpt tau dri ex aku yg dye pelok gurlz len kat tangge ..uh laa paling aku sakit aty sgtsgt !! if leyh cekik dye ..da lame aku cekik2 ,,ketok2 pale dye bg pendek ..tp xleyh ..anak owg kowt ..kang xpasai2 aku alek yg kene ...hmm ..someone leyh tolong aku x tok lupe kan dye ??plezz ...aku benci dye tp aku syg dye !!!!!!!


















No comments:

Post a Comment